Meet Jack promo/ smaaktest
Klant: Meet Jack Doel: De kijker laten laten weten hoe lekker en niet te onderscheiden van vlees Meet Jack is. Mensen moeten nieuwsgierig worden en…
Klant: Meet Jack Doel: De kijker laten laten weten hoe lekker en niet te onderscheiden van vlees Meet Jack is. Mensen moeten nieuwsgierig worden en…
Klant: Eric Wewerinke, auteur Zwarte Golven Doel: Het doel van deze trailer was natuurlijk mensen nieuwsgierig te maken en te laten overgaan tot aanschaf van…
Klant: Ranger Human Capital Doel: Door een helder en positief beeld te laten zien van functie van Construction Supervisor bij Xella, proberen we potentiĆ«le kandidaten…
Klant: Natuur en Milieu Doel: Inductie koken promoten (van het gas af) door het wegnemen van vooroordelen over elektrisch koken. Gebruik gemaakt van storytelling.
Klant: Cordaan Doel: Door te laten zien hoe tof de locatie is en de sfeer op de locatie, worden mensen enthousiast gemaakt hier te komen…
Klant: TP Solar Doel: Wegnemen van weerstand, wekken van vertrouwen. De video moet duidelijk maken wat omwonenden van een toekomstig zonnepark te wachten staan en…
Klant: Meet Jack Doel: De doelgroep enthousiast maken over Meet Jack, hen stimuleren de video te delen en over te gaan tot het doen van…
Klant: Nickelodeon/ CPLG Doel: Relaties die niet aanwezig waren een reden geven om er volgend jaar bij te zijn.
Klant: Hervormd Lyceum West Doel: Ambitieuze groep 8 leerlingen enthousiast maken over het tweetalig onderwijs op het HLW.
Wil je op de hoogte zijn van de laatste trends in videomarketing? En wil je tips ontvangen over hoe je met video jouw doelgroep kunt bereiken? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief.